Pages

Thursday 24 November 2011

Minat terbaru saya!!!

Assalamualaikum dan selamat menyambut awal muharam kepada rakyat Malaysia(walaupun follower hanya 2...)!Hari nie, saya nak kongsikan kepada semua tentang minat terbaru saya iaitu MENGAIT! Nak belajar mengait tapi masalah plak timbul...Masalahnya ialah:,
  1.  Barang mengait susah nak cari.
  2.  Nak mengait bajet tinggi!
  3.  Mana nak cari duit?!
  4.  Beli online lagi mahal.
  5. Kalau ade pon jauh nak beli...
Banyak betul masalahnye...Nak buat macam mana nie??Tapi, takpelah...Saya akan berusaha sedaya upaya untuk mencari bahan mengait yang mampu dibeli oleh diriku ini!!(alamak ter`drama` la pulak...)!Sekarang nie pon saya tengah dok tengok online store yang bertapak di Tanah Melayu nie.Ade lah jugak yang berkenan dihati...Tapinya mahal sangatnye adoi...(tiru johan dalam edisi khas ke??)Bile dah tengok-tengok ,ade lah satu kedai name Maycraft...Dia ada kedai dan online store.Okay jugak.Kedainye nama Mayfair Handicraft di Subang Jaya.Kedai online kat SINI.

No comments:

Post a Comment