Pages

Thursday 6 October 2011

Cuti yang indah.

Seronoknya!Kenapa?Ha, nila nak bagi tau.Seperti semua sedia maklum, beberapa kelas dicutikan sebab PMR.Saya ingatkan cuti kali ni sama je macam yang lain iaitu duduk rumah, tengok tv.Itu jelah rutin saya kalau cuti sekolah.Kalau tak pon pegi office mak saya untuk main internet.Cuti kali ni lain sikit.Disebabkan mak saya sibuk mengedit buku(sebab dia kerja sebagai editor di DBP),saya terpaksalah menjadi PA mak saya yang tak bertauliah.Walaupun saya mendapat tempias kesibukkan ibu saya, saya rasa gembira.Kenapa?Sebab saya rasa seperti betul-betul berkerja...Huhu, saya dapat gaji tau!Nak tahu apa gajinya?Ha, saya dpat pergi Alamanda, Putrajaya!Seronok sangat!Hiasan dalaman Alamanda tu cantik sangat.Banyak jugaklah kedai-kedai best kat situ contohnya Reject Shop, Poney, butik Swatch, Sasa, dan banyak lagi...Tapi, kalau nak dibezakan dengan Sunway Pyramid, sudah tentulah SP lagi best dan lagi besar.Walaupu begitu, masih bebaloi kalau pergi ke Alamanda, Putrajaya.Kalau sempat, singgah-singgah lah kat sana.Okaylah dah panjang sangat nie berceloteh.Assalamualaikum dan bye!!^_~

No comments:

Post a Comment